خیلی بزرگ یا خیلی کوچک؟ اهداف :دانش آموزان در پایان درس: - حدس هایی
درباره روابط میان اعداد می زنند. - نتایج محاسبات را تخمین می زنند. -
مهارتهایی در استفاده از تکنولوژی مناسب کسب می کنند. وسایل لازم :- هزار
قطعه اسکناس تقلبی یا بیشتر . می توانید از پول های بازی ها یا برگه های
کاغذ در قطع اسکناس استفاده کنید. - قیچی - مقوای روشن- ماشین حساب - برگه
فعالیت ماز طرح درس : در این درس مجموعه ای از فعالیت ها، برای ایجاد تصور
درستی از اعداد در ذهن دانش آموزان دوره راهنمایی، آورده شده است.
برای مشاهده کلیک کنید