خیلی بزرگ یا خیلی کوچک؟ اهداف :دانش آموزان در پایان درس: - حدس هایی درباره روابط میان اعداد می زنند. - نتایج محاسبات را تخمین می زنند. - مهارتهایی در استفاده از تکنولوژی مناسب کسب می کنند.  وسایل لازم :-  هزار قطعه اسکناس تقلبی یا بیشتر . می توانید از پول های بازی ها یا برگه های کاغذ در قطع اسکناس استفاده کنید. - قیچی - مقوای روشن- ماشین حساب - برگه فعالیت ماز  طرح درس : در این درس مجموعه ای از فعالیت ها، برای ایجاد تصور درستی از اعداد در ذهن دانش آموزان دوره راهنمایی، آورده شده است.

برای مشاهده کلیک کنید